Om att förlora ett barn, självmord och cancer, avslutande ord
Tack snälla alla ni som deltagit i diskussionerna kring ovanstående ämne och även delat med er av era tankar och känslor! Viktigt är det! Viktigt är det att vi pratar öppet om dessa saker. För det är svårt. Jättesvårt. Men det blir lättare om vi vågar prata om det. Det är svårt för att det […]



