23 augusti, 2010 (19:35) | barn, KBT | av: Ludmilla
Sedan i onsdags har vi haft besök från USA. Det är underbara människor som vi mötte på sista resan med Linnéa. De har alltså träffat Linnéa också. Det känns alltid bra när de man träffar har en bild av Linnéa. Hur som helst så har vi guidat runt våra gäster i Stockholm och Uppsala och […]
Taggar: barnuppfostran, Jeff LaFleur, USA-besök
Kommentarer: 2
30 november, 2008 (10:53) | barn, död, Linnéa, självmord, sorg&saknad, tonåringar, tröst&hopp | av: Ludmilla
Hur är det möjligt? Återigen. Hur är det möjligt att tiden går? Ett halvt år utan Linnéa! Helt absurt! Det betyder att det var 8 månader sedan som hon blev inlagd. För ett år sedan kan jag med facit i hand veta att Linnéa redan var sjuk. Men det kom och gick. Hon var mer […]
Taggar: barn, barnuppfostran, Linnéa, överleva, överlevnadsplikt, saknad, samvete, självmord, sorg&saknad, suicid
Kommentarer: 13