2 februari, 2009 (16:56) | acceptans, barn, död, döden, Linnéa, självmord, sorg&saknad, tonåringar | av: Ludmilla
Solen har skinit på gnistrande kristaller strödda över marken. Ljusare än hitills. Ändå känns det så väldigt mörkt. Klumpen i magen vill inte försvinna. Det är stor, tung och väldigt vass. Hela tillvaron känns som i ett mörker. Varje steg känns väldigt tungt att ta. Linnéa är död. Linnéa var arg på mig när hon […]
Taggar: död, hopplöst, känna sig låg, känslor, Linnéa, mörkt, negativa automatiska tankar, nere, överlevnadsplikt, psykolog, självmord, tankar, tungt
Kommentarer: 4
30 november, 2008 (10:53) | barn, död, Linnéa, självmord, sorg&saknad, tonåringar, tröst&hopp | av: Ludmilla
Hur är det möjligt? Återigen. Hur är det möjligt att tiden går? Ett halvt år utan Linnéa! Helt absurt! Det betyder att det var 8 månader sedan som hon blev inlagd. För ett år sedan kan jag med facit i hand veta att Linnéa redan var sjuk. Men det kom och gick. Hon var mer […]
Taggar: barn, barnuppfostran, Linnéa, överleva, överlevnadsplikt, saknad, samvete, självmord, sorg&saknad, suicid
Kommentarer: 13